Hory, sníh a vyšetření u MVDr. Čápa

30.12.2018

V prosinci nám už lezla pražská blátivá zima krkem, a tak jsme vyrazily za kamarádkou na chatu v Jizerských horách. Tam sněhu bylo mraky, půjčily jsme si běžky a učila jsem se na nich. Dojely jsme i s pejskama na volno až na rozhlednu Bramberk. Nikde nikdo, všude bílo, pohádka. 

V Praze jsem Rozárku objednala na vyšetření DKK (dysplazie kyčelního kloubu)  a LP (luxace pately) u doktora Čápa, který je posuzovatelem pro ČSP. Vyšetření musí probíhat v lehké narkóze, takže jsem z toho byla nervózní. Všechno ale proběhlo v klidu a jak má, pan doktor mi vysvětlil jak se snímky hodnotí a pospoudil výsledek DKK na A/A (tedy obě nohy bez nálezu) a LP na 0/1 (tedy levá noha s mírným nálezem). Z výsledku jsem měla velkou radost, Rozárka byla ještě chvilku jako opilá, ale vzpamatovala se rychle a další den byla už čilá jako obvykle.

 
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky