Jarní bonitace

23.03.2019

Aby mohla být Rozárka zařazena mezi chovné fenky, musela kromě vyšetření u pana doktora Čápa zvládnout minimálně jednu výstavu a projít bonitací. Výstavní ambice jsem nikdy neměla, a tak jsem se rozhodla zvolit nejjednodušší variantu. Přihlásila jsem nás na klubovou výstavu ČSP, po které rovnou následovala bonitace. 

Chtěla jsem být připravená a tak jsem nám u naší trenérky domluvila lekci vystavování. Naučit psa výstavní postoj totiž není jen tak. 

Nakonec celá výstava proběhla úplně bez problému a Rozárka skončila na 2. místě s hodnocením V2 rez. CAC. Následovala bonitace, která probíhala podobně jako předchozí výstava. Tentokrát bylo ale hodnocení mnohem podrobnější. Při bonitaci se měří kohoutková výška, kontroluje se plnochrupost a hodnotí se celá stavba těla, zbarvení a délka srsti i pravidelnost pohybu. Rozárka vše splnila a byla zařazena mezi chovné jedince!

  Byl to krásný a úspěšný den plný strakáčků.

Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky